Salgsstøtte
Salgsstøtte hjelper til med:
- Kompliserte eller store kontrakter
- Reregistrering av kontrakter av ulike årsaker
- Swap - f.eks pga endring av billingfrequency el. legge til Ad ons
- Fordeling og omfordeling av opportunities
- Å retter/legge inn grunndata i ECO/Mitt Eniro (navn/adr./tlf.nr./url/epost/fb/bransje)
- Å lage nye accounter/account locations i SF
- Caser som sendes inn til Sale Support
- Endring av startdato på produkter som IKKE har nått startdato (kun nye) Obs! Bekreftelse fra kunden må foreligge før endringen utføres.
Salgsstøtte gjør også dette i tillegg:
Behandler CYB (Claim Your Business) - trigges når kunden sender inn rettelser via “Oppdater bedriftsinformasjon” på Gule Sider. Disse rettelsene trigger leads som fordeles automatisk til leadsselgerne.
Behandle endringer (i ECO) på caser mottatt fra 1880 (1880 lager caser på alle endringer/forespørsler de mottar fra kunder).
Reregistrerer kunder som har fusjonert på nytt org.nr.
Fordeler ut leads/upsell leads fra rapporter.
Registrerer ordrer på salg av Google Natutical/Navigation og for Appel Nautical.
Hvis det er noe som haster bruk Slack, send melding til salgsstøtte-norge
Pricebook ny vareportefølje:
OBS! Hvis det skal selges inn ad.ons til gammel vareportefølje, f.eks. Ektra geo til Package 8 så må Old pricebook brukes.