Salgsstøtte

Salgsstøtte hjelper til med:

  • Kompliserte eller store kontrakter
  • Reregistrering av kontrakter av ulike årsaker
  • Swap - f.eks pga endring av billingfrequency el. legge til Ad ons
  • Fordeling og omfordeling av opportunities
  • Å retter/legge inn grunndata i ECO/Mitt Eniro (navn/adr./tlf.nr./url/epost/fb/bransje)
  • Å lage nye accounter/account locations i SF
  • Caser som sendes inn til Sale Support
  • Endring av startdato på produkter som IKKE har nått startdato (kun nye) Obs! Bekreftelse fra kunden må foreligge før endringen utføres.
New York location

Nina Eriksen

Salgstøtte

Nina.eriksen@gulesider.no

995 77 664

Salgsstøtte gjør også dette i tillegg:

  • Behandler CYB (Claim Your Business) - trigges når kunden sender inn rettelser via “Oppdater bedriftsinformasjon” på Gule Sider. Disse rettelsene trigger leads som fordeles automatisk til leadsselgerne.

  • Behandle endringer (i ECO) på caser mottatt fra 1880 (1880 lager caser på alle endringer/forespørsler de mottar fra kunder).

  • Reregistrerer kunder som har fusjonert på nytt org.nr.

  • Fordeler ut leads/upsell leads fra rapporter.

  • Registrerer ordrer på salg av Google Natutical/Navigation og for Appel Nautical.

Hvis det er noe som haster bruk Slack, send melding til salgsstøtte-norge

Alle andre caser skal sendes til Sales Support - Via Cases i Salesforce

Det gjøres på følgende måte:

  • Gå inn på Account’en casen gjelder.

  • Gå på Cases og velg New.

  • Case Origin: Manuell Type

  • Sub-type: Other

Pricebook

Pricebook ny vareportefølje:

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1T9qNMN92cIIr6Cb1vGmLvTuaesIjQOn3FpXVxFZ0pSA/edit#gid=818321272

 

OBS! Hvis det skal selges inn ad.ons til gammel vareportefølje, f.eks. Ektra geo til Package 8 så må Old pricebook brukes.