Hva er Synlighet på Internett?
Vil du at bedriften din skal være synlig over hele Internett, med riktig informasjon og uten problemer?
Kundene søker etter de produktene og tjenestene som du leverer, på en stor mengde sider og søkefunksjoner. Hvordan går du frem for å være akkurat der kjøpere etterspør informasjon?
Ingen fare, vi ordner det for deg.
Med vår tjeneste Synlighet på internett kan du enkelt oppdatere bedriftsinformasjon, bilder, logoer, tilbud og åpningstider overalt. Og vi hjelper deg med å komme i gang.
Hvis det er noe du ønsker å forandre, for eksempel midlertidige åpningstider, flere produkter i vareutvalget eller nye bilder av produktene dine, så endrer du det på ett og samme sted – hos Gule Sider.
Info ligger også på: annonsere.gulesider.no/synlighet-pa-internett
Prisene for vårt VOI produkt finner du også her i Price Book.
Har du ikke tilgang? Hør med salgslederen din.
Oppdatert Online
Et dashbord hvor du kan holde informasjonen om bedriften din enkelt oppdatert, og ved et tastetrykk spre informasjonen over hele internett.
Mer om Oppdatert Online kan du lese her.
GMB
Ditt visitkort på internett. Vi setter det opp for deg eller kobler din eksisterende GMB til Oppdatert Online.
Mer om GMB kan du lese her.
Gule Sider
Vi setter opp en fyldig profil for din bedrift på gulesider.no.
VOI-pakken inkludere fem rankeringspoeng.
Mer om Gule Sider kan du finne her.
Digital Grunnpakke
Digital Grunnpakke har samme innholdselementer som VOI, men inkluderer en fullverdig Høyere opp på Gule Sider-løsning så pakken har totalt 27 rangeringspoeng og 2 topprangerte søkeord.
Alle bedrifter som ønsker å nå ut til sitt lokal-marked. Enten det er små nyoppstarta bedrifter, eller større veletablerte firmaer.
1. Innsalg
Under innsalg blir selger og kunden enige om hvilke søkeord og bransje kunden ønsker å bruke. Oppstart må være minimum 3 uker frem i tid, fra da kontrakten ble signert.
2. Produksjon
Vi oppretter EPF prosjekt i SalesForce, og produserer i henhold til hva selger og kunden ble enige om under innsalg, med tanke på bransje, søkeord og oppstartsdato.
3. Servicecall fra CE
Customer Experience får en servicecall på kunden 1 måned etter oppstartsdato. De ringer kunden for å vise effekt av produktet. De viser kunden rundt i verktøyet, og hvordan de selv kan gjøre endringer i etterkant.
Innhente kunde-informasjon
- Innhente riktige søkeord fra kunden.
- Og legge disse inn før jobben sendes til oss. Da slipper vi masse purremailer som tar veldig mye tid.
- Hvilken bransje kunden er i
- Facebook profil/hjemmeside til kunden (hvis de har)
- Er kunden veldig opptatt av å vises høyt opp i Google, kan det være lurt å selge inn Google Ads i tillegg, som blir koblet opp mot GMB'en.
Oppstartsdato på produktet
- Minimum 21 dager frem i tid.
- Skal oppstart være tidligere, må dette godkjennes av salgsstøtte først
Unique selling points (USP)
- Ingen løpende kostnad (kun en engangskostnad hvis vi setter det opp for kunden)
- Google fokuser på det lokale og nære i Google resultatet.
- Tar en stor del av skjermen og blikkfang med bilder og farget mot ren tekst i det organiske søket.
- Koblet opp mot Google Maps; veibeskrivelse og søk i nærheten.
- Oppføringer som er fylt ut øker sjansen for faktiske leads
- Gjøre aktuelle hendelser enda mer synlig via arrengement/poster
- Kan dukke opp i relevante organiske lokale søk og dermed gi enda mer effekt.
- Sørg for å gi det beste inntrykket når noen søker opp din bedrift.